راه های جلوگیری از خرابی گوشی های هوشمند تاچ و ال سی دی

۳ بازديد
با توجه به افزایش هزینه های امروزی، بهترین راه این است که از شکست تاچ و ال سی دی جلوگیری کنید زیرا اگر شکست بخورد هزینه زیادی برای شما خواهد داشت (پیشگیری همیشه بهتر است و در اینجا ارزان تر از درمان است). برای اینکه از صفحه نمایش لمسی گوشی خود به خوبی مراقبت کنید، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

از شیشه ایمنی استفاده کنید
شیشه محافظ یک لایه پلاستیکی نازک است که می توانید از فروشگاه های لوازم جانبی موبایل برای گوشی های مختلف خریداری کنید و قیمت آن نیز پایین است. استفاده از شیشه محافظ می تواند احتمال آسیب دیدگی LCD را کاهش دهد، به عنوان مثال وقتی گوشی از دست شما می افتد، شیشه محافظ می تواند بخشی از فشار و ضربه وارد شده به ال سی دی گوشی را جذب کند و در نتیجه احتمال آسیب دیدگی LCD را کاهش دهد. گوشی رو بذار زمین

از گوشی با دست خیس استفاده نکنید
شاید همه ما بدانیم که استفاده از گوشی در مکان های مرطوب مانند حمام و استخر چیز خوبی نیست و می تواند به صفحه نمایش لمسی گوشی آسیب برساند. به شما توصیه می کنیم حتی با دست های خیس از گوشی خود استفاده نکنید. اگر از گوشی با دست های خیس استفاده می کنید، ممکن است قطرات آب وارد گوشی شود و به صفحه لمسی یا سایر قسمت های گوشی آسیب برساند.
مسئول تلفن
مهم ترین نکته ای که می تواند از آسیب دیدن صفحه نمایش لمسی گوشی جلوگیری کند، مراقبت از گوشی است. اگر گوشی خود را با احتیاط نگه دارید و اجازه ندهید به آن ضربه زده شود و فشار داده شود یا داخل آب بیفتد، نیازی به استفاده از شیشه محافظ یا قاب پشتی محافظ نخواهد بود. بنابراین برای اطمینان بیشتر همیشه توصیه می شود از شیشه محافظ یا قاب پشتی محافظ روی گوشی خود استفاده کنید.
اینها بهترین راه ها برای جلوگیری از آسیب دیدن تاچ ال سی دی سامسونگ، تاچ ال سی دی اپل، تاچ ال سی دی آیفون، تاچ ال سی دی شیائومی، تاج ال سی دی هواوی یا هر گوشی دیگری هستند.

علائم نارسایی تاچ و ال سی دی
علائم مختلفی وجود دارد که نشان می دهد تاچ یا ال سی دی گوشی هوشمند شما مشکل دارد. از جمله این نشانه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تلفن لمسی کار نمی کند
دست زدن به گوشی که کار نمی کند یا با تاخیر در لمس گوشی کار می کند می تواند یکی از نشانه های خرابی تاچ و ال سی دی گوشی باشد. البته گاهی وجود بدافزار نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم ابتدا گوشی را ریست کنید و حتی در صورت امکان فکتوری ریست کنید تا مطمئن شوید مشکل از ال سی دی است.
اگر بعد از ریست کردن گوشی این مشکل برطرف نشد، می توانید تایید کنید که مشکل از ال سی دی گوشی است و صفحه لمسی گوشی باید تعویض شود.

خراش یا ترک بر روی صفحه نمایش
اگر روی صفحه نمایش خود نوعی خط و خش دیدید، مطمئن باشید که این مشکل نرم افزاری نیست و مشکل از صفحه نمایش گوشی است. گاهی بعد از بررسی بیشتر متوجه می شوید که این مالش و ترک خوردن فقط روی شیشه محافظ است، در این صورت می توانید با تعویض گلس محافظ این مشکل را حل کنید اما گاهی متوجه می شوید که این مشکل در صفحه نمایش گوشی رخ می دهد. در این صورت باید ال سی دی گوشی را تعویض کنید.

صفحه نمایش سیاه
اگر در صفحه نمایش خود با چنین مشکلی مواجه شدید، باید بدانید که این قسمت از ال سی دی شما سوخته است و تنها راه حلی که در صورت بروز این مشکل دارید تعویض کامل ال سی دی گوشی است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.