تفاوت بین نمایشگرهای LCD اصلی و کپی LCD چیست؟

۳ بازديد
تفاوت اصلی بین تاچ ال سی دی سامسونگ اصلی و LCD با کپی بالا به شرح زیر است:

کیفیت و تازگی محتوا: در مقایسه با نمایشگرهای LCD باکیفیت، ال سی دی اورجینال تلفن همراه کیفیت نمایش محتوای بهتری دارد و تازگی محتوای نمایش داده شده بسیار بیشتر از نمایشگرهای LCD با کیفیت است. در ال سی دی های با کپی بالا معمولا محتوای صفحه از نظر وضوح رنگ چندان خوب نیست و با مقایسه دقیق محتوای صفحه بین ال سی دی اصلی و گوشی پر کپی می توانید این موضوع را کاملا درک کنید.
روشنایی صفحه: LCD اصلی (OEM) وضعیت بسیار بهتری از نظر دوام تولید روشنایی در مقایسه با High Copy LCD خواهد داشت. روشنایی بیشتر به این معنی است که وضوح تصویر صفحه در محیط های باز تحت تابش نور افزایش می یابد و بنابراین استفاده از دستگاه در چنین محیط هایی بدون مشکل امکان پذیر خواهد بود.متأسفانه 95 درصد نمایشگرهای LCD باکیفیت از این نظر ضعیف هستند و دیدن محتوای آنها در نور خورشید و فضای باز تقریباً غیرممکن می شود.

تفاوت بین نمایشگرهای LCD اصلی و کپی LCD چیست؟


دوام و عملکرد: به طور کلی LCD های باکیفیت نسبت به LCD های اصلی دوام و عملکرد کمتری دارند و در شرایط مشابه زودتر از کار می افتند. این مشکل یکی دیگر از تفاوت های گوشی های موبایل ال سی دی اورجینال و با کیفیت است.
سرعت عملکرد لمسی: به نظر ما مهمترین تفاوت ال سی دی اورجینال با ال سی دی باکیفیت به کیفیت عملکرد لمسی آنها مربوط می شود. کیفیت ساخت ال سی دی اورجینال بالاست و از این نظر درست مثل ال سی دی گوشی کار می کند یعنی بدون خطا یا تاخیر. اما متأسفانه در اکثر موارد ال سی دی های کپی عملکرد خوبی نخواهند داشت و به خصوص با لمس هر از چند گاهی تاخیرهایی در عملکرد به وجود می آید. این مشکل در برخی شرایط می تواند بسیار آزاردهنده باشد و یکی از مهم ترین تفاوت های ال سی دی اصلی و کپی بلند است.
قیمت: تفاوت قیمت بین OEM LCD و High Copy LCD را نباید نادیده گرفت. نمایشگرهای LCD Hi-copy می توانند حدود 40 یا در برخی موارد حتی 50٪ ارزان تر از LCD اصلی گوشی باشند، اما به یاد داشته باشید که کیفیت در مقایسه با LCD اصلی بسیار پایین تر است.حرف
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.