لزوم انجام پایان نامه خارجی چیست؟

۴ بازديد
در تمامی مقاطع تحصیلی دانشجویانی هستند که ترجیح می دهند در خارج از ایران ادامه تحصیل دهند.
در خارج از کشور نیز دانشجویان ملزم به انجام پایان نامه هستند. با این تفاوت که کارشان دو برابر سخت تر است. نگارش پایان نامه به زبان فارسی کار بسیار سخت و پر استرسی است.
حال تصور کنید دانشجوی خارجی باید پایان نامه خود را به زبانی غیر از فارسی بنویسد. از طرفی انجام پایان نامه در کشوری با فرهنگ متفاوت بسیار سخت است. علاوه بر این، استادان خارجی در این مورد بسیار سختگیر هستند. اکنون که با تعریف پایان نامه خارجی و تفاوت آن با پایان نامه داخلی آشنا شدیم، باید مقاله انجام پایان نامه خارجی را ادامه دهیم.

لزوم انجام پایان نامه خارجی:
در این قسمت به این سوال پاسخ خواهیم داد که ضرورت انجام پایان نامه خارجی چیست. دانشگاه های خارج از کشور مخصوصاً در اروپا و آمریکا بهترین هستند.در نتیجه سختگیری زیادی برای انجام پایان نامه خارجی وجود دارد. این موضوع به قدری سخت و استرس زا است که برخی از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به همین دلیل از ادامه تحصیل در دانشگاه های فوق منصرف می شوند.
اما باید این قول را به دانشجویان خارجی بدهیم که می توانند امور مربوط به پایان نامه خارجی خود را به پژوهشکده جدید بسپارند. در خصوص لزوم انجام پایان نامه خارجی توسط یک پژوهشکده مدرن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نامه باید به زبانی غیر از فارسی نوشته شود.
  • ناآشنایی با فرهنگ جامعه آماری.
  • سخت گیری اساتید.
  • پایان نامه زمان زیادی می برد.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.